Hopp til hovedinnhold

Utskrift

Ønskjer du å skrive ut dokument? Slik gjer du det!

Slik skriv du ut eit dokument dersom det er eit Google-dokument:

  1. Inne i dokumentet: Vel fil -> Last ned. 
    Finn ein passande plass på PC/Mac der du kan finne igjen dokumentet, og lagre det der.
    Har du allereie lagra det, eller er det eit Microsoft Office-dokument du har lagra? Følg vidare oppskrift.

  2. Gå inn på din private e-postkonto, til dømes Gmail, Hotmail eller Outlook.
    Start ein ny e-post og legg ved fila du lagra lokalt ved å trykke på "legg ved fil", der du finn dette i e-postmeldinga.

  3. I "TIL"-feltet, skriv inn post.ngv@vlfk.no. Vi vil då motta dokumentet.
    Lag ein passande emnetittel, til dømes "skriv ut" eller "to eksemplar", slik at vi veit kva du treng.
    Du treng ikkje å skrive noko meir i meldinga.

  4. Får du det ikkje til, eller har sendt dokumentet?
    Finn næraste informasjonsdesk i 1. etasje eller 3. etasje, så hjelper vi deg med utskrifta og leverer utskriftene til deg.